Pod modrzewiem

Regulamin

Szanowni Goście.

Przebywanie na terenie naszego obiektu jest równoznaczne ze znajomością i akceptacją obowiązujących w nim zasad.

  1. Ośrodek świadczy usługi krótkotrwałego zakwaterowania bez dodatkowych świadczeń wymaganych w obiektach hotelowych.
  2. Dobę hotelową rozpoczynamy o godz. 16:00 w dniu przyjazdu, a kończymy o godz. 10:00 ostatniego dnia pobytu.
  3. Po przyjeździe do Ośrodka należy okazać ważny dokument tożsamości (dowód osobisty) i przedstawić go celem dokonania formalności związanych z pobytem w Ośrodku.
  4. Po rejestracji meldunkowej należy dokonać zapłaty za cały pobyt.
  5. W przypadku rezygnacji z usługi przed planowanym przyjazdem, kwota  wpłacona na poczet rezerwacji nie podlega zwrotowi.
  6. Każda zmiana terminu przyjazdu lub wyjazdu (np. późniejszy przyjazd lub wcześniejszy wyjazd – rezygnacja z pobytu) nie upoważnia do zmniejszenia kosztów pobytu i zwrotu jakichkolwiek środków pieniężnych
  7. Wykonanie usługi polega na przekazaniu czystego i wysprzątanego domku gotowego do użytkowania i następuje poprzez przekazanie jednego kompletu kluczy oraz informacji o wyposażeniu wraz ze stanem technicznym pomieszczeń w obecności personelu Ośrodka.
  8. Goście opuszczający domek zobowiązani są do pozostawienia go w stanie takim, w jakim został on im przekazany. Za uszkodzone lub zagubione przedmioty oddane do użytkowania wczasowicze ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.
  9. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności materialnej za utracone mienie pozostawione w domkach i na terenie ośrodka.
  10. Na terenie Ośrodka obowiązuje ciszę nocną w godzinach od 22.00 do 6.00 rano.
  11. W obiekcie zabronione jest:

11.1. zakłócanie spokoju, np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki bez zgody personelu  (lub w trakcie ciszy nocnej

11.2. takie zachowanie gości i osób korzystających z usług Ośrodka, które rażąco może zakłócać spokojny pobyt innym gościom.

  1. Osoby zakłócające spokój, będące pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających, które zachowują się agresywnie, wulgarnie lub korzystają z powierzonego im mienia w sposób niezgodny z regulaminem Ośrodka, mogą być z niego usunięte bez prawa do jakiegokolwiek zwrotu poniesionych wcześniej opłat i wszelkich odszkodowań.
  2. Osoby odwiedzające naszych gości na terenie ośrodka powinny zakończyć wizytę do godziny 22.00.
  3. Właściciele zwierząt ponoszą za nie pełną odpowiedzialność materialną.
  4. W domkach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu oraz smażenia ryb. W przypadku stwierdzenia nie dostosowania się do powyższego – gość ponosi koszty dezynfekcji domku.
  5. Z grilli można korzystać wyłącznie w bezpiecznej odległości od domku.
  6. Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
  7. Goście korzystający z usług Ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego Regulaminu.

Życzymy wszystkim udanego pobytu!




Formularz kontaktowy